czwartek, 15 maja 2014

Damska bluzka

Dziś ponownie będzie coś "starego". Nie wiem co mnie do tego skłoniło, ale zdarzyło mi się już uszyć również damskie bluzki. Pierwszą uszyłam prawie trzy lata temu i była oczywiście dla mnie. Kolejne powstały m.in. dla mojej Siostry i Bratowej. Bluzki te uszyłam na wzór innej mojej bluzki, ale do ich uszycia (chyba nie powinnam się przyznawać) nie zrobiłam wykroju z papieru. Przyłożyłam starą bluzkę do materiału i mniej więcej odrysowałam ją, a potem próbowałam zszyć. Przód bluzki, czyli pocięte serce, to mój pomysł i od jego wszycia zaczęłam moją pracę.


Moją bluzkę uszyłam z niezbyt drogiego materiału, tak aby nie było dużej straty, gdyby nic z tego nie wyszło. Jest to jednak bardzo przewiewna tkanina, idealna na ciepłe dni. Muszę przyznać, że naprawdę lubię nosić tę bluzkę i mimo, że ma prawie 3 lata, to dość dobrze się jeszcze trzyma ;).




Drugą bluzkę uszyłam z materiału z dodatkiem streczu.

Zdjęcie od P.
Zdjęcie od P.
Zdjęcie od A.
Zdjęcie od A.
Dziękuję Dziewczyny za zdjęcia :).

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz