wtorek, 8 lipca 2014

Mata - koc piknikowy z materiałów od firmy LUNA

Jakiś czas temu pokazywałam Wam materiały jakie dostałam od firmy LUNA, troszkę to trwało, ale w końcu udało mi się coś z nich uszyć :). Jako pierwsza powstała mata - koc piknikowy do naszego ogrodu. Jej brzegi obszyłam fioletowym polarem, a na spód początkowo również chciałam wszyć taki polar, jednak ostatecznie uznałam, że zwykły, tani materiał będzie lepszy ;) (a kupiony polar mam nadzieje wykorzystać do kolejnych mat). Koc ten ma wymiary około 160 cm x 200 cm.
















































Podczas szycia musiałam rozkładać tę matę w ogrodzie, gdyż w moim pokoju krawieckim nie było tyle miejsca i podczas jednej z takich "przymiarek" mój Synek wskoczył na tę matę, okrył się nią i stwierdził, że brakuje tylko poduszki....chyba nie pozostaje mi nic innego, jak usiąść do maszyny i szyć ;).

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz