poniedziałek, 30 czerwca 2014

Poduszki dla Nowożeńców

Robiąc zakupy w moim ulubionym sklepie internetowym (http://craftoholicshop.com/), kupiłam jeden z materiałów tylko z ciekawości. Chciałam zobaczyć jak wygląda on na żywo i czy rzeczywiście jest taki mięciutki ;). Oczywiście okazał się super miękki, ale nie miałam za bardzo czasu, aby się za niego zabrać, dlatego cierpliwie czekał na swoją kolej i mój pomysł na niego. Myślałam, że uszyję z niego raczej coś dla mojej Córeczki, jednak niedawno odwiedził moją pracownię, wówczas przyszły Pan Młody i bardzo mu się ten materiał spodobał, dlatego ostatecznie z materiału w różyczki powstał prezent dla Młodej Pary - poduszki w kształcie serca :).


W środku poduszek znajduję się antyalergiczna kulka silikonowa, która posiada Certyfikat Oeko-Tex Standard 100. Góra poduszki uszyta jest z polaru Minky Rose Cuddle Magnet/Black, a jej dół jest z czarnego polaru. Można ją prać w automacie w 30°C.  





Są to kolejne poduszki, które polubiły się z moją kanapą (tutaj zobaczycie pierwsze poduszki), ale oczywiście pojechały one do Pary Młodej, której jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia !!! :)

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz