środa, 16 kwietnia 2014

Poduszki dla Cioci

Wybierając się ostatnio z wizytą do fajnej Cioci mojego Męża, postanowiłam, że własnoręcznie zrobię dla niej prezent. Ona zawsze obdarowuje nasze Dzieci trafionymi podarunkami, dlatego tym razem to ja chciałam zaskoczyć ją czymś miłym ;). Już jakiś czas temu znalazłam w ulubionej pasmanterii materiał, który powinien pasować do tego zadania. Zaczęłam od uszycia dwóch wypełnień do poszewek. Włożyłam w nie niedawno zakupioną kulkę silikonową. Jest to tzw. sztuczny puch, który posiada Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 i jest antyalergiczny.




































Nadal nie dokształciłam się we wszywaniu zamków, dlatego znów powstały poduszki obszyte z czterech stron.




Góra poduszki uszyta jest z mięciutkiego materiału z wytłoczonymi różyczkami, a jej spód jest z polaru.


Poduszki bardzo polubiły się z moją kanapą, ale oczywiście pojechały do Cioci :).


Szyję wieczorami lub nocą, gdy Dzieci już śpią. Po skończonej pracy przynoszę na ogół do kuchni, to co uszyłam, aby następnego dnia w wolnej chwili poobcinać nitki itp.. Tak też było tym razem. Rano mój Synek przyszedł do kuchni, sam dostrzegł jedną z poduszek i powiedział: " jaka śliczna poduszka "....moja radość była ogromna :).

Pozdrawiam,
Magda

2 komentarze: