wtorek, 10 czerwca 2014

Kocyk dla Bratanicy z Minky i Softie

Powstało już wiele kocyków z połączenia materiałów Minky i kolorowej bawełny, ale nie widziałam jeszcze kocyka uszytego z Minky i materiału Softie Timeless Treasures, dlatego myślę, że należy to nadrobić ;). Już od pewnego czasu chciałam taki kocyk uszyć, ale dopiero urodzenie się mojej Bratanicy mnie do tego zmobilizowało :). Zadanie to było trochę trudniejsze niż myślałam, ale jakoś się udało i mam nadzieję, że ten mały Aniołek wybaczy mi drobne niedoskonałości ;).








Kocyk ten ma około 68 x 70 cm i podobno bardzo dobrze się pod nim śpi jego małej Właścicielce ;).
Zdjęcie od A.
Dziękuję Rodzicom Aniołka za udostępnienie zdjęcia :).
P.S.
W nawiązaniu do posta o torebeczce z koronki jeszcze małe losowanie ;).

 
Serdecznie gratuluję i zaczynam szyć :).

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz