środa, 30 lipca 2014

Woreczki dla Młodej Pary

Ze względu na ograniczony czas jaki mam na szycie, pewnie nie zawsze to będzie możliwe, ale wybierając się na kolejny ślub, postanowiłam ponownie podarować Młodej Parze również prezent zrobiony własnoręcznie ;). Tym razem były to woreczki np. na bieliznę.



Niestety woreczki kończyłam w drodze na uroczystość, a ich zdjęcia robiłam chyba na 30 min przed ślubem, dlatego ani jakość, ani ilość zdjęć mnie nie satysfakcjonuje, ale musi wystarczyć ;).



Szczęśliwym Nowożeńcom jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim....wina beczkę, siedmiu synów i córeczkę ;).

Pozdrawiam,
Magda

1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękujemy. Woreczki na pewno się przydadzą. Przynajmniej unikniemy kłótni o rzucanie skarpetek na podłogę... Mąż od samego początku małżeństwa wie, w którym miejscu ma je składować.
    Życzymy kolejnych wspaniałych pomysłów!
    Joanna

    OdpowiedzUsuń