poniedziałek, 31 marca 2014

Czapka czarodzieja

Małe dzieci lubią: przytulać się do mięciutkich rzeczy, ciągnąć i gryźć metki, a także wkładać tacie na głowę wszytko co się tylko da ;). Gdy zakupiłam po raz pierwszy bardzo mięciutki materiał minky, miałam wiele pomysłów co z niego uszyć. Od czegoś jednak trzeba zacząć, dlatego moim pierwszym uszyciem z tej tkaniny okazała się "czapka czarodzieja" (nazwę zawdzięcza Mamie jednej z Księżniczek dla której ją uszyłam). Dzieciaczki mogą ją przytulać, ciągnąć i gryźć jej metki, a przede wszystkim zakładać tacie na głowę, aby nie wyglądał już tak poważnie ;).




Zdjęcie od A.

Przód czapki uszyłam z polaru Softie, jej tyłem jest wspomniany już minky, a w środek wszyłam zwykły, czarny polar.

Tatusiowie dość chętnie zakładają czapki w zabawie ze swoimi dziećmi, niestety nie już tak chętnie pozwalają się w nich fotografować, dlatego modelkami zostały 2 małe Księżniczki.



Zdjęcie od A.

A dla pewnego małego Aniołka powstała męska wersja czapki ;).

Zdjęcie od E.

Dziękuję Rodzicom za udostępnienie ich zdjęć :).

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz