wtorek, 25 sierpnia 2015

Telefon ze słuchawką

Jakiś czas temu moja stara, dobra Znajoma ;) pokazała mi w sieci zdjęcie świetnego telefonu, uszytego z materiału. Bardzo mi się ten pomysł spodobał i niemal od razu wiedziałam, że będę chciała stworzyć naszą polską wersję (strony tej nie mogę teraz odnaleźć, ale nie była to polska strona). Chwilę trwało zanim się za to zabrałam, jeszcze więcej czasu minęło nim zrobiłam zdjęcia, ale dziś mogę Wam pokazać moje pierwsze telefony ze słuchawką :).
Pierwszy z nich uszyłam dla mojego Synka, oczywiście musiał też powstać w wersji dla dziewczynki i teraz nasze Dzieci mogą dzwonić do siebie.
Chyba nie byłabym już sobą, gdybym nie dorzuciła w tym projekcie czegoś z materiału minky ;). Tak więc słuchawka oraz spód telefonu są z mięciutkiego minky.
Białym kółkiem można kręcić, co moje Dzieci bardzo ucieszyło.




Po uszyciu pierwszego telefonu, przesłałam jego robocze zdjęcie innej mojej starej, dobrej Znajomej i ta podpowiedziała, że mógłby tam się między innymi znaleźć numer 112...........świetny pomysł! - mamy to jednak potrafią! :)



Telefony te mają około 25 cm wysokości i około 24 cm szerokości. W środek telefonu włożyłam antyalergiczną kulkę silikonową.

A Wy co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz