piątek, 4 września 2015

Literki dla chłopców

"Żeby mi się chciało tak bardzo, jak mi się nie chce"........niestety ostatnio mogłabym tak mówić w kółko. Też miewacie takie chwile, kiedy nie ma na nic sił i najchętniej o 20 godzinie poszłoby się spać? Egoistycznie powiem, iż mam nadzieję, że tak i że nie jestem sama w tym swoim marudzeniu ;). No ale może jeszcze trochę i będzie lepiej - oby, gdyż moja ostatnia "bezproduktywność" mnie już bardzo męczy, choć nie mam na nią raczej wpływu :(. Podziwiam moich najbliższych, którzy muszą mnie teraz znosić i robią to całkiem dzielnie :). Mam nadzieję, że za jakiś czas "wrócę" i to ze zdwojoną siłą! Trzymajcie proszę kciuki, żeby tak właśnie było!:)
Mimo wszystko próbuję trochę szyć i choć trochę pisać.......ostatnio okazało się, że mam mnóstwo zdjęć, które czekają na pokazanie i jakoś doczekać się nie mogą. Już nawet o istnieniu niektórych z nich zdążyłam zapomnieć.
Dziś będą literki - literki dla chłopców, czyli będzie królować błękit.
Zapraszam do oglądania i komentowania :).

  • TYMON









Mama Tymona wybrała dla niego wyjątkowy komplet z samolotami :)

  • OLEK







  • KOSMA








Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz