niedziela, 7 września 2014

Woreczki dla dzieci

Zakładając tego bloga zastanawiałam się, czy za jakiś czas będę miała o czym tutaj pisać. Czy spod mojej maszyny będą wychodzić kolejne rzeczy, które warto pokazać innym i czy mi się to nie znudzi ;) (należę raczej do osób, które dość szybko tracą początkowy entuzjazm i zapał). Dziś natomiast zastanawiam się o czym mam pisać najpierw....tyle rzeczy powstało i zostało uwiecznionych na zdjęciach, że nie wiem od czego zacząć ;). A pytaniem, które stawiałam sobie ponad 5 miesięcy (o jaaaa!!!! prowadzę bloga już ponad 5 m-cy ;)) chwilowo chyba nie powinnam się martwić :).
Nie da się nie zauważyć, że wakacje się już skończyły, zatem dziś będą woreczki dla dzieci, głównie dla Przedszkolaków :). Mają one na ogół wymiary ok 30 x 40 cm i i ich boki zszyłam 3 razy, tak aby były bardzo wytrzymałe. Niezmiennie imiona zostały wyszyte przeze mnie.





Dla Synka pewnej fajnej Mamy, która bardzo lubi jednoślady, powstał woreczek z motorami :).





Mojemu Synkowi uszyłam już kiedyś woreczek (zobaczysz go tutaj), tamten jednak jest trochę za mały i bardzo dobrze spisuje się w podróżach, dlatego do przedszkola postanowiłam uszyć nowy. Początkowo myślałam, że uszyję go również z materiału z motorami, jednak matka (matematyczka) trochę się przeliczyła i niestety zabrakło materiału, więc na szybko powstał pomysł z piłkami, choć nasz Synek piłkarzem raczej nie będzie...z woreczka na szczęście się ucieszył :).





Jeżeli jesteście zainteresowani takimi oryginalnymi woreczkami, to piszcie proszę na adres piki-szyjebolubie@tlen.pl. Woreczki te szyję na zamówienie i ich cena wynosi 40 zł + ewentualnie cena za wyszycie imienia, 4 złote za 1 literkę.

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz