poniedziałek, 22 września 2014

Literki - imię dziecka (szybka realizacja)

Gdyby jakiś czas temu zapytano mnie, czy mogę uszyć imię dziecka w jeden dzień, a raczej w jedną dobę i to od ręki, to oczywiście powiedziałabym, że NIE. Mam przecież Rodzinę i dom do ogarnięcia, a szycie muszę zaplanować...poza tym z literkami mam trochę "zabawy", więc nie mogę tak od ręki. Ale jednak, gdy sytuacja była bardzo wyjątkowa, a Dziadkowie chętnie mogli zająć się naszymi Dziećmi, to jak widać jest to możliwe ;). W taki bowiem sposób (w jedną sobotę) powstało imię dla wyjątkowej Dziewczynki :).







Kolejne imię również powstało dość szybko (2- 3 dni), jednak ono było szyte na specjalne zamówienie złożone przez mojego Męża, więc nie miałam wyjścia ;).







Mam nadzieję, że powyższe imiona spodobały się obdarowanym osobom ;).


Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz