niedziela, 14 września 2014

Chłopięcy kocyk z Minky i Softie

Niedzielne popołudnie....jedno Dziecko śpi, drugie Dziecko jest właśnie (jak dla mnie, to niestety już teraz, choć niektórzy mogą powiedzieć "dopiero teraz?") wprowadzane przez Tatę-informatyka do świata gier komputerowych, więc mam czas dla siebie, a ponieważ jest niedziela, dlatego nie szyję, ale pisać mogę ;).
Dziś zatem pokażę Wam mój drugi super mięciutki kocyk, który uszyłam na zamówienie. Tym razem jest to wersja dla chłopca, a TUTAJ zobaczysz mój pierwszy kocyk. Ponownie powstał on z połączenia oryginalnych Minky oraz Softie Timeless Treasures (teraz w niebieskie sowy). Kocyk ten zszyłam z każdej ze stron aż 4 razy, tak aby był bardzo mocny. Można go prać w pralce w 30°C, najlepiej w programie dla rzeczy delikatnych i maksymalnie 800 obrotów wirowania.








Kocyk ten ma wymiary 75 x 75 cm (+/- 2 cm) i jego koszt wynosi 130 zł. Zainteresowanych takim kocykiem proszę o kontakt na piki-szyjebolubie@tlen.pl.

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz