niedziela, 23 listopada 2014

Zimowa apaszka dla dziecka i "domek dla tabletu"

Po uszyciu bawełnianych apaszek (zobaczysz te tutaj) miałam od razu pomysł, aby na zimę stworzyć ich grubszą wersję. Tym razem miały one powstać z połączenia materiału minky z kolorowym polarem. Oczywiście trochę czasu minęło, ale w końcu udało mi się je uszyć i nawet zdążyłam przed zimą ;). Poniżej znajdują się pierwsze apaszki, kolejne będą powstawały na dniach.
Apaszki te są baaaaardzo mięciutkie i chyba muszę pomyśleć o jakieś dla mnie ;).




Z tyłu zapina się je na rzep. A ich wymiary po rozłożeniu wynoszą 45 x 23 cm.






Wiele tygodni temu mój Mąż poprosił mnie żebym uszyła "coś" na tablet, aby za szybko nie został on uszkodzony. Z resztek materiału Softie w różowe sówki, który pozostał mi po uszyciu powyższych apaszek, (nareszcie) udało mi się uszyć "domek dla tabletu", jak go trafnie określił mój Synek. "Domek" ten jest tak mięciutki, że sama bym chętnie do niego wskoczyła ;).
Jego wymiary wynoszą 22 x 15 cm, a w środek wszyłam zwykły polar.



tył tego "domku"


Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz