czwartek, 23 października 2014

Woreczki dla fajnych Babek :)

Dziś chcę Wam pokazać woreczki, które uszyłam w prezencie dla bliskich mi osób :). Są to woreczki, w których można przechowywać np. bieliznę lub skarpetki, gdy wybieramy się w podróż.
Niektóre z nich uszyłam już wiele miesięcy temu. Nie wszystkie z nich zostały sfotografowane, gdyż szyjąc pierwsze woreczki nie sądziłam, że założę kiedyś bloga i takie zdjęcia mogłyby mi się przydać ;). Jeszcze kilka woreczków "siedzi" mi w głowie i czeka na realizację.
A te poniższe mają wielkość na ogół 38 x 31 cm i słyszałam, że niektóre odbyły już pierwsze podróże, a także były "świadkami" ważnych wydarzeń ;). 
Pozdrowienia dla wszystkich właścicielek woreczków, które wyszły spod mojej maszyny :*












zdjęcie od H.
zdjęcie od H.
zdjęcie od H.
Po uszyciu kilkudziesięciu woreczków, uznałam, że mi też by się taki przydał, więc na szybko powstał i dla mnie woreczek. Towarzyszy mi teraz w każdej dłuższej podróży i szczerze mówiąc, to nie wiem jak mogłam żyć do tej pory bez niego ;).



Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz