wtorek, 14 października 2014

Literki dla małych Rydzynian

Chyba znów zrobiłam sobie małą przerwę od pisania na blogu....nie było to jednak zamierzone i spróbuję się poprawić ;).
Dziś chcę Wam pokazać (pewnie dobrze Wam już znane) literki, które tym razem uszłam dla małych Rydzynian :).
Jest to wersja 3.0 moich literek. Ulepszyłam ją, aby były jeszcze mocniejsze. Zszywam je teraz aż 3 razy, w tym jedno szycie jest "obrzucaniem". Mogą być zatem nie tylko ozdobą pokoju maluszka, ale można je używać także do zabawy :).
















Pierwszy raz miałam okazję szyć literki dla dziewczynki w zielonych kolorach i szczerze mówiąc miałam małe obawy co z tego będzie, na szczęście efekt spodobał się nie tylko mi, ale także Zleceniodawczyni :).















 Jeśli jesteście zainteresowani takimi literkami, to piszcie proszę na piki-szyjebolubie@tlen.pl. Cena jednej literki wynosi 22 zł.


Pozdrawiam,
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz