niedziela, 17 sierpnia 2014

Woreczki dla dziewczynek

Obiecałam sobie, że w wakacje będę zamieszczać więcej postów. Jak widać, nie za bardzo mi to wychodzi....ale jeśli nie piszę, to znaczy, że raczej szyję ;).
Dziś przedstawię Wam pierwsze dziewczęce woreczki. Miałam z nimi mały "problem", gdyż nie wiem jeszcze co lubią dziewczynki i co powinno się na tych woreczkach znaleźć. Moja Córeczka takich rzeczy jeszcze mi nie mówi (tak w ogóle, to ona chyba lubi wszystko, szczególnie zabawki starszego Brata ;)). Coś jednak wymyśliłam i tak oto powstały woreczki dla Dziewczynek, które rozpoczynają niedługo nowy etap w swoim życiu :).
Poniższy woreczek ma wymiary 27 x 40 cm.




Imiona wyszywam na ogół, gdy jedziemy autem. A ponieważ ostatnio sporo jeździliśmy, to powiedzmy, że miałam trochę wolnego czasu na wyszywanie ;).

Kolejny woreczek ma wymiary 30 x 41 cm.




A teraz troszkę się pochwalę, a co tam ;). Robiąc niedawno zakupy w jednej z poznańskich pasmanterii, zabrałam ze sobą oba te woreczki. Potrzebowałam bowiem kawałek sznurka do nich, a najlepiej przyłożyć go do konkretnego materiału. Pani, która sprzedawała w tym sklepie ze zdziwieniem spytała, czy ja uszyłam te woreczki. Troszkę się zmieszałam, gdyż nie spodziewałam się takiego pytania, ale krótko odpowiedziałam, że tak. Na co posypało się sporo miłych dla mnie słów. Wydawało mi się, że naprawdę spodobały się tej Pani moje woreczki :). Myślę, że osoba, która pracuje w pasmanterii, raczej trochę na szyciu się zna i chyba już niejedno (uszycie) widziała, dlatego było mi jeszcze milej :) (ale dopiero po wyjściu ze sklepu, na miejscu chyba trochę się speszyłam i nie czułam się zbyt komfortowo;)).

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz