środa, 15 marca 2017

Kostki sensoryczne z gryzakami

Od dawna chciałam uszyć kostkę sensoryczną z dodatkami w postaci gryzaków, jednak wciąż nie mogłam się zmobilizowć, żeby tych gryzaków poszukać, a wiadomo, same nie przyjdą ;) Choć może przyjdą......pierwszą taką kostkę uszyłam dla mojego najmłodszego Synka i gryzaki pochodziły z odzysku, czyli były po jakiś starych zabawkach naszych Starszaków. Szyjąc teraz kolejne kostki musiałam w końcu odpalić komputer i poszukać fajnych gryzaków. Niestety nie było zbyt dużego wyboru, ale te, które kupiłam naprawdę mnie urzekły. Spełniają wymogi normy europejskiej EN 71 i są bezpieczne dla dzieci. Przyjechały pięknie zapakowane w torebkę papierową, przeszytą ozdobnym guzikiem......uwielbiam takie opakowania :).
Jak zawsze, do uszycia tych kostek użyłam najwyższej jakości produktów, czyli oryginalnych materiałów minky (gramatura 400 g/m2), kolorowe tkaniny sprowadzane prosto z USA od znanych designerów oraz mocnych takiemek, głównie rypsowych.
Jedna ze ścian kostki jest szeleszcząca, a w środku znajduje się stukająca niespodzianka, dzięki czemu do maluszka trafia jeszcze więcej nowych bodźców.

A o to kostka mojego Synka, trochę już wyslużona, ale nadal trzyma się dobrze :)




Poniżej znajdują się nowe kostki, które czekają na swoich właścicieli. Myślę, że mogą być wspaniałym prezentem od zajączka, dla każdego maluszka! :)




















 Przed pierwszym użyciem należy oczywiście dokładnie umyć gryzaki. Można je też wyparzyć pod strumieniem wrzącej wody, ale producent nie zaleca, aby produkt zbyt długo znajdował się we wrzątku.

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz