piątek, 27 listopada 2015

Kostki sensoryczne + KONKURS

Nie mogłabym siedzieć przy maszynie i szyć cały czas to samo - taśmowo. Lubię to, że sama jestem sobie "szefem" i to ja na ogół decyduję co mam szyć ;). Jeśli przez jakiś czas mam do szycia sporo literek czy książeczek, lubię, gdy później mogę zrobić sobie od tego przerwę i na chwilę zająć się czymś innym. Tak było właśnie teraz i z tej "odskoczni" powstało kilka nowych kostek sensorycznych :). Początkowo chciałam uszyć 2-3, ostatecznie wyszło ich 6 ;).
Jak zawsze ich boki zszyłam 4 razy, tak aby były bardzo wytrzymałe. Jedna ze ścian jest szeleszcząca, a w środku znajduje się stukająca niespodzianka.
Jeśli chcielibyście taką kostką obdarować jakiegoś maluszka na nadchodzące Mikołajki lub Święta, to zapraszam do kontaktu na piki-szyjebolubie@tlen.pl .

  • różowe sówki + żółwiki + szary minky



 

  • różowe sówki + księżniczki + różowy minky



 

  • żółwiki + sówki + szary minky 
 


  •  małpki + hipcie + turkusowy minky



   

  • samoloty + hipcie + zielony minky




  •  małpki + zimowe zwierzęta + turkusowy minky




Na naszej fb stronie pojawi się dziś KONKURS, w którym do wygrania będzie jedna z tych kostek. Zapraszam serdecznie! 

Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz