niedziela, 12 lipca 2015

Kostki sensoryczne dla chłopców

Dziś przedstawię Wam moje ostatnie kostki sensoryczne, które jak się przypadkowo złożyło, są raczej dla chłopców ;).
Kostki te (jak zawsze) uszyłam z kolorowej bawełny oraz mięciutkiego minky, dzięki czemu małe dzieci poznają różne faktury i kolory materiałów. Są one ozdobione mocnymi metkami, w większości tasiemkami rypsowymi. W środek każdej kostki włożyłam małą, stukającą niespodziankę, a jedna z jej ścian jest szeleszcząca. Każdą krawędź tej zabawki zszyłam 4 razy, tak aby była ona bardzo wytrzymała. Jako wypełnienia użyłam watoliny. Kostkę tę można prać w 30°C. Przedstawione kostki są różnych rozmiarów, mają od 10 do 12 cm wysokości i są wspaniałą zabawką dla każdego maluszka :).

  • sówki i auta z brązowym minky







  • sówki i samoloty z granatowym minky



 



  • samoloty i żółwiki z granatowym minky







Powyższa kostka była jednym z elementów zamówienia z motywem samolotów, który został skomponowany przez moją Klientkę :)
Was również zapraszam do komponowania swoich, wyjątkowych zestawów! :)

Pozdrawiam,
Magda












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz