poniedziałek, 4 maja 2015

Pierwsze urodziny bloga oraz literki - imiona dzieci

Dzisiejszy post będzie moim świętowaniem! 22 marca to wyjątkowa dla mnie data z kilku powodów, a rok temu dołączyło do tego grona kolejne wydarzenie, mianowicie założenie bloga o szyciu! Tak więc mój blog ma już roczek, a ponieważ wcześniej nie miałam czasu, ani możliwości, więc dziś będzie jubileuszowy post i super prezent! Podsumowań robić nie będę, były co prawda lepsze i gorsze momenty, ale jestem bardzo z siebie dumna, że nadal go prowadzę i że pisanie na blogu oraz szycie sprawia mi wciąż wielką frajdę!
A ponieważ są urodziny, musi więc być i prezent ;) Prezent będzie dla Was, musicie tylko wziąć udział w konkursie na fb, na który serdecznie Was zapraszam. Nagroda będzie bowiem wyjątkowa......a mianowicie dla osoby, która weźmie udział w tej zabawie i zostanie wylosowana przez mojego Synka, uszyję imię dziecka, takie jak na przykład są poniżej! :)

Zapraszam również do oglądania i komentowania jednych z moich ostatnich imion!

  • Jagódka












  • Lenka








Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz