niedziela, 1 marca 2015

Kostki sensoryczne

Chyba znów mnie tutaj trochę nie było. Niestety tym razem nie oznacza to, że byłam zajęta szyciem. Na jakiś czas musiałam zrobić sobie wakacje od szycia i bloga. Teraz jednak spróbuję wrócić, znów trzeba się podnieść i szyć dalej.
Robiąc zdjęcia jakieś rzeczy uszytej przeze mnie, robię ich często po kilkadziesiąt. Później chcąc pokazać Wam moje uszytki, usuwam większość zdjęć, wybieram i wybieram, aż w końcu zostaje kilka, które wg mnie są najlepsze. Jest to zadanie, jak dla mnie, trochę czasochłonne i nawet zajmujące głowę, więc idealne na tę chwilę.
A ponieważ czasami trudno cokolwiek powiedzieć lub napisać, dlatego dziś nie będzie za dużo słów, ale za to sporo zdjęć kostek sensorycznych, których tutaj jeszcze nie było, a które jakiś czas temu wyszły spod mojej maszyny.

  • hipopotamy i kotki z pomarańczowym minky










  • małpki i różne zwierzątka z granatowym minky                                                                                          






    • małpki i żabki z fioletowym minky






    • ptaszki i autka z brązowym minky 






    • małpki i dinozaury z brązowym minky






    Tutaj oraz tutaj i jeszcze tutaj znajdziecie moje wcześniejsze kostki sensoryczne oraz informacje o nich.

    Pozdrawiam,
    Magda

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz