poniedziałek, 26 stycznia 2015

Fartuszki dziecięce


Dziś chciałabym Wam pokazać kilka z fartuszków dla dzieci, które w ostatnim czasie uszyłam ( tutaj możecie zobaczyć mój pierwszy post o fartuszku dla dziecka ). Wszystkie materiały są pokryte cienką warstwą laminatu, dzięki czemu fartuszki świetnie służą małym kucharzom podczas ich przygód w kuchni. Fartuszki te szyłam na wymiar, dlatego każdy z nich ma inny wymiar i jest dostosowany do swojego małego właściciela.
Niektóre zdjęcia są zrobione w mojej pracowni, czyli w piwnicy, dlatego nie zawsze dotarło do nich słońce, co pewnie sami zauważycie ;).  Zapraszam do oglądania :)

  •  ptaszki z różową lamówką


fartuszek ma 55 cm szerokości i 68 cm długości







  •  małpki z lamówką w kolorze ciemnego turkusu


fartuszek ma 57 cm szerokości i 62 cm długości


nawet rączka mojego małego Pomocnika załapała się na zdjęcie ;)
Na powyższym zdjęciu widać warstwę laminatu.

  • lewki z czerwoną lamówką


fartuszek ma 50 cm szerokości i 50 cm długości



  • małpki z niebieską lamówką


fartuszek ma 66 cm szerokości i 67 cm długości







  • ptaszki z szarą lamówką


fartuszek ma 56 cm szerokości i 71 cm długości



Pozdrawiam,
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz